Getuigenis voor medium Anouk
Wauw! Ik had je nog niet goed aan de lijn gehad en de voorspelling ivm mijn werk kwam al uit. Ik moet inderdaad op gesprek. Hoop dat de rest ook uitkomt maar heb er alle vertrouwen in. Je hebt het steeds bij het rechte eind al jaren...Bedankt!
Getuigenis voor medium Gazali
Elk consult laat hij me weer sprakeloos achter met wat hij doorkrijgt. Zo puur en zuiver, dit niveau vind je tegenwoordig bijna nergens meer.
Getuigenis voor medium Wen
Hoe vroeg of laat het ook is jij bent altijd vrolijk, als je effe in dip zit ben je na jouw gesprek altijd weer vrolijk. Net kort gechat met elkaar op de vroege morgen, bij deze berichtje verstuurd. Erop of eronder zullen we maar zeggen. Uitkomst laat ik je weten.
Getuigenis voor medium Sandraa
Sandra, ik wil je bedanken voor ons gesprek gisterochtend vroeg. Over accepteren waar je zit en dan verder gaan. Bedankt voor je empathie en helderheid!