Betrouwbaar medium Nona-Yo is op dit moment niet bereikbaar.
Probeer het later opnieuw.
Of bekijk welke mediums er nu wél online zijn:
Heb jij een consult gehad met medium Nona-Yo?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar medium te vinden.
Weer zo fijn dat ik je na enkele maandjes weer heb gesproken. Ik kan alles met je delen, je bent met alles bekend en je zat er weer raak op met invoelen. Ik hou je zeker op de hoogte. En je voorspellingen geven mij vertrouwen. Veel succes en plezier met de gekleurde kaarsen Xxx S
Lieve Nona, ik heb je gesproken en wat sla jij de spijker op zijn kop zeg, hele mooie reading was dit, ik heb er ook echt volle vertrouwen in, je gaat me zeker weer eens horen. Veel liefs.
Hi Nona, vorig jaar en dit jaar belde ik je vaak over diverse onderwerpen. Moeilijke tijd gehad. Over een ding over mijn vervelende buren zag jij dat er oplossingen zouden komen voor deze zomer. En dat ik meer rust zou kriigen en minder stress. Klopt echt helemaal. Ze zijn de hele zomer weg. Ik kom echt tot rust. En nu nog de liefde. Ligt altijd in het NU dus hoop dat dit ook snel oplost. Vond het leuk om dit te delen. Liefs, Jo-A
Lieve nona, Nou dat was al heel snel, ik had je gisteren gebeld en gevraagd, wanneer ik iets van R zou horen, je zei tegen mij heel snel en binnekort.. nou binnenkort was vandaag dus, wat ben jij toch n topper en heeft t altijd goed, liefs s
Wat ben jij toch n goeie, eerlijke oprechte lieve dame. Je zei me maak je geen zorgen, qua werk komt goed, je zei tegen mij, in juli krijg jij n vast contract, BAM en ja hoor contract onbepaalde tijd!!! Lieve Nona dank jewel voor je lieve woorden en steun in woord en daad!! Je bent in 1 woord geweldig!! Liefs Sandra.
Bedankt voor je legging. Het klopte allemaal en idd het ergste heb ik al gehad.
Dankjewel voor de kaartlegging, klopte helemaal wat je zag! Ik heb je nog eens gebeld en je zag de uitslag het zelfde als nu! Houd je ook onnodig aan de lijn, lieve vrouw en zachte stem! Xxx thanks Nona Yo xxx A.
Bedankt voor je legging. Kon veel dingen plaatsen. Ben benieuwd of we het kunnen zijn in de toekomst.
Bedankt voor je mooie reading! Heel helder en oprecht. Liefs xx
Ze is zo’n lieve en stoere sterke meid. Zet mij altijd weer even in mijn kracht. Kan echt heel goed invoelen en zaken benoemen die nog op je pad liggen. Dank Nona-Yo, koepel bouwen en spiegeltje ertussen en doei! Haha! Knuffel!! Xx
Nona-Yo schakelt zooooo snel! Ik hoef niks te zeggen, volgens mij legt ze nog geen eens altijd kaarten uit. Daarbij geeft ze ook enorm goede tips om heel dicht bij jezelf te blijven. In je kracht te staan. Het is echt een powervrouw met humor, nuchterheid, eerlijkheid. Dankjewel Nona, ik ga onder mijn (roze) douche staan Tot volgende keer! Xx
Ik heb voor het eerst met Nona-Yo gesproken en ben enorm verrast. Ze pakte gelijk de energie op en kon mijn ex-vriend feilloos beschrijven. Ook kon ze vertellen wat er voor nodig was. Ben echt heel blij met haar.Dankjewel.
Dank je wel, Nona Yo, voor je fantastische adviezen. Dankzij jouw advies hebben we een probleem op het werk op tijd en goed kunnen aanpakken. En je voorspellingen t.a.v een vriend van mij zijn ook uitgekomen.
Lieve Nona-Yo. Je bent de beste! Je voorspelt zaken die ik helemaal niet voor ogen heb zoals een vakantie of een tijdje break in contact met iemand. Je bent begripvol en oordeelt niet. Ook dring je geen ongevraagd advies op en je geeft mooie en relevante informatie in een rap tempo. You are my sunshine!
Nona alles wat je me hebt voorspeld in afgelopen maanden is uit gekomen kwa relatie en werk.
Sorry ik viel weg. Heel erg bedankt voor het gesprek. Ik hoop veranderingen vanuit S. Ik hou je op de hoogte. Liefs amalia.
Lieve Nona-Yo, je voorspelling dat het weerzien met mijn kennis voorspoedig zou verlopen is uitgekomen. Het was geweldig om elkaar weer te zien!
Hoi nona-yo, wat ben jij toch een topper! Ik bel jou heel vaak en veel. En wauw.. jouw voorspellingen komen altijd uit! Altijd praat ik zo fijn met jou. Over verschillende dingen. Liefde, werk en heel veel meer, maar jij zit er nooit naast. Deze dame is zeker de moeite waard. Betrouwbaar, lief en warm, kortom een echte aanrader! Liefs s
Goedenavond. Heel erg bedankt voor het gesprek. Ik probeer er vertrouwen in te houden dat S bijdraait en weer terug naar me komt. Liefs amalia x
lieve Nona-Yo, Ik heb je nu een paar keer gesproken en ik wil je bedanken voor je steun, vertrouwen en zeker je eerlijkheid en je duidelijke uitleg en je geduld. Zeker als ik het moeilijk heb. Je blijf zeker bij je standpunt. Maar ik hou je op de hoogte hoe dit afloop. Je bent een heel mooi persoon. liefs E
Dank je wel Nona-Yo voor al de gesprekken. Met veel geduld sta je mij altijd te woord. En wat een wending vanavond he? Jeetje... Op naar meerdere ontmoetingen. Ik ben wel voorzichtig blij. Ik houd je op de hoogte x.
Lieve nona. Je voorspellingen van vorige jaar komen allemaal uit. Super bedankt topper.
Lieve Nona Yo, dankjewel voor alle hulp, geduld en je stelt mij altijd gerust. Groetjes, M.
Dank je voor de fijne reading. Je hebt mij gerust gesteld. Liefs M.
Dank je wel Nona. ik voel me echt een stuk kalmer. Fijn gesprek. Ik bel je zeker weer snel.
Sorry Nona Yo mijn beltegoed was op. Bedankt voor de reading en ik hou je op de hoogte.
Nona-Yo geeft heel snel een hele accurate reading. Altijd fijn om even met haar te spreken. Ziet de dingen heel helder en weet ze duidelijk te benoemen.
Wow, wat een superfijn gesprek heb ik met je gehad. Een vlotte en ervaren dame met een ijzersterk intuitie. Hele heldere en to the point advies en denkt zelfs met je mee. Nona-yo ook leg je uit wat je doet wanneer er stiltes vallen. Super bedankt voor je advies. En tot gauw.
Hey Nona, Dankjewel voor je top reading. Alles wat je zei is binnen 1 dag uitgekomen. Je bent een topper. Ik zal je zeker vaker bellen. Lieve mensen, deze vrouw is puur, zuiver en oprecht. Ze is een echte aanrader. Tot snel, liefs Suzanne .
Wat een super leuke meid met heel veel geduld want ik stel steeds de zelfde vraag, en voorspellingen komen echt uit zelfs op het genoemde tijdsbestek soms precies op de dag dankjewel nona yo je bent geweldig .
Beste Nona-Yo, Dank voor het leuke en vooral verfrissende gesprek. Nadat ik had opgehangen heb ik gelijk bevestiging ontvangen van het bedrijf. U voorspelling is uitgekomen. Een fijn en goed medium.
Nona, is n lieve warme vrouw. Voelt alles heel zuiver aan, zonder dat je iets zegt dan weet ze je van alles al te vertellen. Je staat er echt versteld van. Ik ben zo blij met jou, kan goed met je praten, je geeft me altijd positieve energie, laat me ook altijd lachen. Maar ze zit er ook echt nooit naast. Ze is oprecht en eerlijk en echt de moeite waard. je hoort nog zeker van mij. liefs suus.
Dag lieve Nona-Yo. ik heb je gisteren gesproken en je bent kei raak en ook nog een hele leuke en fijne persoonlijkheid. super top hoe jij alles uitlegt en wat je door krijgt, en zeker een aanwinst voor de lijn. ga zo door lieverd en veel succes. ik raad jou zeker aan. liefs je collega.
In 1 woord WAUW. Wist meteen wat er speelde. De situatie klopte zoals Nona Jo aanhaalde. Rustig en vriendelijke vrouw. To the point. Je voelt meteen de connectie. Ze kan de situatie zeer goed aanvoelen en schetsen. Legt goed de kaarten. Zeer goed medium. Een echte aanrader.
Nona-Yo, Afgelopen zomer 2021 vertelde je mij dat ik meer rust zou krijgen en wat zou afvallen. Ben inmiddels genoeg afgevallen om weer lekker in mijn vel te zitten. bedankt voor je tijd en lieve woorden. E.E.
Nona-Yo Je vertelde dat iemand mij zou gaan helpen om mijn huisje op te kanppen. Blijkbaar heb je dat niet meteen gelinkt aan het feid dat het direct zou gebeuren. Ook vertelde je dat het niet veel geld ging kosten, nu komt het het kost mij alleen materiaal kosten en reisksten vergoeding. Super goed opgemerkt.
Lieve Nona-Yo, Je maakt het wel spannend zo, ik zou goed nieuws van de belasting krijgen van de boekhouder. Klopte ook nog ik kreeg erg veel geld terug. Zoals je zei een vergeten post in te vullen. Heel erg scherp gezien. vgr E.E.
soms spreek je iemand die meer kennis van zaken heeft dan de meeste in hun pink. Niemand kon mij lezen Nona-Jo wel. Buren-ruzie inzicht gegeven. Werk helderheid gegeven plus uitkomst. Vragen over kinderen-jeugdzorg tot in de puntjes voorspelt. Dat ik rust moest nemen daar had ze wel een punt, genomen en in een betere energie gekomen. Ze leest met haar ogen, ze voelt met haar gevoel. God Nona-Jo ben je zo dankbaar dat uit al die mediums jij alleen mij kon lezen en veel dingen zijn uitgekomen. Liefs je trouw vriendin E.E.
Hoi Nono jo helaas tekort sorry. wat je tot nu toe vertelde klopt. Ik houd je op de hoogte. Dankje wel voor de moeite liefs Daphne xx.
Beste Nona, ik wil je laten weten dat jouw voorspelling is uitgekomen. X.