
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met medium Sylvia. Een getuigenis helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Sylvia. Jouw getuigenis draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een getuigenis biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken getuigenissen als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw getuigenis zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat medium Sylvia iets heeft aan uw kritiek of getuigenis!
Geef ook sterren aan medium Sylvia zodat we uw getuigenis kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw getuigenis zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de getuigenissenpagina van medium Sylvia.
Lees meer getuigenissen
Bezoek profiel Sylvia
Altijd fijn om met je te praten., lieve Sylvia. Ook vind ik je een hele lieve vrouw die zonder oordeel luistert en advies / raad geeft. Tot nu toe zijn alle dingen die je hebt voorspeld, uitgekomen!. Ongelofelijk! Een topper ben je. Liefs
Hey Sylvia, ik plaats eigenlijk nooit een getuigenis, maar de reden dat ik het doe is omdat je een aantal details vertelde die kloppen en dat is de reden dat ik ook vertrouw op wat jij me hebt vertelt. Ik kan nu nog niet zeggen of het gaat lopen zoals je me vertelde, maar zodra ik meer weet de komende tijd zal ik jou zeker bellen. Ik vind je ook bescheiden en een fijn persoon om mee te praten. Je bent niet oordelend en dat waardeerde ik aan je. We hebben best lang gesproken, jammer dat ik het niet meer kan terugluisteren.
Fantastisch, top helderziende, bedankt!
Dank je wel Sylvia, je bent erg zuiver en prettig om mee te praten. Ik hou je op de hoogte Xx anoniem
Geweldig kloppend en gedetailleerd xxx di
Echt ongelofelijk en zonder kaarten tot in de details xx Dia
Lieve Sylvia, Ik wil je laten weten dat een aantal voorspellingen uitgekomen zijn, precies zoals jij het gezien en gezegd hebt tegen mij. Een absolute topper ben je!! Dank je wel. Liefs
Sylvia kreeg zonder dat ik wat zei de naam door van de persoon waarvoor ik belde!!! Top!
Voorspelling uitgekomen! Je had het goed gezien, lieve Sylvia. Wat ben je toch ongelofelijk goed! Dank je wel x x
Dank je wel voor het prachtig consult lieverd! Heel blij mee.
Heb je maandag voor het eerst gesproken, was een leuk gesprek, kwamen zaken naar voren via opa waar ik niet naar vroeg. Het privestuk lag nogal complex, nog een puzzelstuk of wat opa continue zei laat me maar verrassen. Helaas zakelijke stuk geen tijd meer voor gehad daar bel ik nog een keer voor.
Dank je wel Sylvia en ook Opa. Wat ben jij goed en opa ook. Het gesprek was fijn en verhelderend. En opa heeft humor. En je bent ook zo meelevend. Ik hou je op de hoogte over de situatie met mij en D en die ene grap. Bellen met Sylvia is zeer de moeite waard! Dank jullie wel en tot snel
Hoi Sylvia, ik heb je al vaker gesproken. Dat is niet zonder reden. Je bent gewoon goed in je werk. Mensen en situaties kun je zo goed en accuraat invoelen. Voorspellingen komen ook echt uit. En ik vind je opa soms wel grappig hoor, maar hij heeft wel altijd gelijk! Naast dit alles ben je ook een heel fijn persoon om mee te praten. Tot horens Sylvia! Xxx
Hoi Sylvia, mijn mobiel viel jammer genoeg plots uit. Waardoor ons gesprek plots werd afgebroken. Ik wou je nog bedanken voor het advies dat ik van je heb gekregen over de vragen die ik had. Je bent super! Dikke Merci! x K.
Hoi Sylvia. Ik had nog beloofd een getuigenis te plaatsen. Dank voor het mooie gesprek. Ik heb gelachen door je opa. Hij vroeg uit het niets naar mijn hond die ziek is. Dat kon je niet weten op voorhand. Ik hoop dat je voorspelling uitkomt.
Dank voor je eerlijkheid in ons heftige gesprek! Opa en jij hebben mij echt geholpen. Liefs i
Lieve Sylvia, jouw voorspellingen zijn uitgekomen! Jas en armband zijn terecht en ook nog op de plek waar jij aangaf. Voor de tentamen heb ik ook nog extra punten gekregen zoals jij dat aangaf. Topper ben jij! Dank.
Sylvia is oprecht en een aanrader. Ze zegt dingen die kloppen en ook zonder informatie. Bijzonder!Ze is prettig en leuk in contact.
Beste Sylvia Heb je deze middag 3 maal gesproken. Je opa heeft gelijk. De afkapping zorgt voor een nieuwe start.... Je bent een kei.
Lieve Sylvia,Dank voor ons mooie consult dinsdag j. Zo fijn om je te spreken, je bent een topper take care voor je energie, kusss