
Op deze pagina kan je jouw ervaring delen met medium Caroline. Een getuigenis helpt andere bezoekers om een beter beeld te krijgen van de manier van werken, de begeleiding en de persoonlijke aanpak van Caroline. Jouw getuigenis draagt bij aan transparantie en vertrouwen.
Door jouw ervaring te delen help je anderen die op zoek zijn naar begeleiding die bij hen past. Een getuigenis biedt herkenning en kan steun geven aan mensen die twijfelen of zich oriënteren op een consult.
Veel bezoekers gebruiken getuigenissen als aanvulling op het profiel van een consulent. Ze geven context en laten zien hoe consulten in de praktijk worden ervaren, wat bijdraagt aan een weloverwogen keuze.
Probeer steeds uw getuigenis zo duidelijk mogelijk te formuleren, zodat medium Caroline iets heeft aan uw kritiek of getuigenis!
Geef ook sterren aan medium Caroline zodat we uw getuigenis kunnen standardiseren. Uw e-mailadres zal nooit getoond worden op de website.
Uw getuigenis zal pas na goedkeuring op deze webite na te lezen zijn in de getuigenissenpagina van medium Caroline.
Lees meer getuigenissen
Bezoek profiel Caroline
Lieve Caroline, Met zorg, warmte en geduld in jouw expertise en gave heb je me weer enorm geholpen . Elke keer!, elke keer komt dat wat je me zegt, adviseerde en aangeeft te gaan gebeuren, voorvallen …. Op mijn pad voor mij ligt uit! Oprecht en waar! Elke keer weer! Ik ben je intens dankbaar en het klopt altijd allemaal elke keer weer! Dank met hoofdletter D en tot gauw !
Als je een eerlijk en oprecht consult wilt en handvaten waar je mee verder kunt, dan moet je zeker Caroline bellen. Ik spreek Caroline regelmatig en krijg altijd een stok achter de deur om mee verder te kunnen. Zij kan tot in detail invoelen en begrijpt dan ook echt waar de situatie/ mijn gevoel over gaat. Geen vraag is te veel en heeft geen oordeel waardoor je je gezien en gehoord voelt. Komt snel to the Point en geeft een helder toekomstperspectief. Liefs Helen
Top gesprek gehad met Caroline. Ze wist alles al voor ik überhaupt wat zei. Heel grappig en mooi om te ervaren.
Lieve Caroline, ik heb u deze week 2x aan de lijn gehad. En wauw uw consulten zijn echt mega goed en duidelijk. U zit direct in de energie en krijgt heel zuiver door wat er speelt. Uw communicatie met het Universum is geweldig. U krijgt direct duidelijke antwoorden op de vragen en geen vraag blijft onbeantwoord. Ook uw kaartleggingen zijn heel duidelijk en zuiver. Lieve Caroline, u bent een zuiver en mooi medium en wil u graag nogmaals bedanken voor de treffende consulten. xxx Soundous.
Lieve Caroline, ik wil doorgeven dat er een voorspelling is gekomen. Je voorspelde twee weken geleden dat je een geldbedrag zag komen. Ik kon het niet plaatsen. En het klopt. Onverwachts een klein beetje lucht. Knap van je. Nu ben ik bezig met een andere voorspelling aan het uit laten komen. Je gaf een richtlijn hoe ik meer overvloed naar mij toe kan laten komen. Ik ben hard aan het werk om dat te verwezenlijken. Dank je wel. Lieve groetjes.
Lieve Caroline, Ik bel je nu zeker een jaar. Al jouw voorspelling komen uit. Nu weer met mijn zoon had je het goed gezien. Je bent echt een van de beste op deze lijn. Bedankt voor alles Maia.
Wat heb je een goed advies gegeven groet Miranda
Daarnet Caroline gesproken. Ik ben nog steeds onder de indruk. Wat is zij fantastisch! Voor mij de beste op de site. Zeker een aanrader.
Caroline is naast een supergoed medium een schat van een vrouw,groot hart,veel wijsheid en super aangenaam om mee te praten. Dankjewel lieverd,ik kan veel met jouw raad.An x
Lieve Caroline Dankjewel voor de mooie reading Als die man op mijn pad is Mei...juni laat ik jou het zeker weten veel liefs Marianne
Ik sprak voor de eerste keer met Caroline , ik wacht de voorspelling af binnen een periode van 2 maanden. Als de moment er is dan laat ik het je weten. Groetjes Inge
Eind december hebben wij elkaar gesproken, waar andere zeiden je gaat terug naar oude opdrachtgever, zag jij als 1 van de weinige die dat niet zag gebeuren en dat klopt dus ook. Goed gezien. Persoonlijk vlak wacht ik nog af en bel je zeker nog een keer.
Toppertje!!
Beste Caroline bedank voor velen gesprekken Je heb het bijna altijd goed Soms heb ik mij twijfels en dan gebeurt het God ze heeft weer gelijk Zoals nu. Nogmaals bedank voor je eerlijk en oprechte Toekomstige voorspellingen. Groetjes Angela
Wauw wat bent u een mooi en zuiver mens. Uw stem geeft meteen rust. Hoe u mijn ex omschreef is echt precies zoals hij daadwerkelijk is. Tijd om deze relatie en persoon achter mij te laten. Laat dat geluk in 2024 maar op mijn pad komen. De beste wensen ook voor u in 2024. Liefs, Naomi
Het is heel fijn om met Caroline te praten. Ze is op een rustgevende manier duidelijk en direct. Ze geeft goeie adviezen. Als je je (even) rot voelt haalt ze je eruit. Ze kijkt en denkt met je mee. Niemand kan alles weten en zien, maar Carolien ziet en weet een hoop. Erg fijn. Dank je wel weer. Ben gelijk een stuk rustiger.
Echt een topper!
Dank weer voor je goede en scherpe waarnemingen en de goede manier om de informatie over te brengen. Vanaf hier nogmaals een knuffel voor jou!
Lieve Caroline, altijd blij met het gesprek en jouw gepunte eerlijkheid en waarnemingsvermogen, dankjewel!
Ik spreek Caroline al een tijdje. Het is een fijne vrouw met een prettige persoonlijkheid maar bovenal steengoed! Ze verwoordde eergisteren precies mijn gedachten, alsof ze in mijn hoofd zat! Echt een zuiver medium die geen onzin verkoopt