
Een belverzoek is de eenvoudigste manier om een gesprek met Simon te plannen. Jij kiest een datum en tijd, en Simon bevestigt binnen 24 uur of het moment past. Een belverzoek plaatsen is gratis.
Soms wil je niet “nu meteen” bellen, maar wel graag spreken met één specifieke consulent. Een belverzoek geeft rust en duidelijkheid: je kiest bewust wanneer je wil praten, en Simon kan het consult met volle aandacht inplannen.
Dit werkt bijzonder fijn als je je vraag rustig wil formuleren of een gesprek wil plannen op een moment waarop je privacy en mentale ruimte hebt. Je hoeft niets te overhaasten: je maakt een afspraak in jouw tempo.
Je kiest Simon, vult een datum en tijd in, en verstuurt je belverzoek. Simon ontvangt jouw aanvraag in het portaal en bevestigt binnen 24 uur of het tijdstip past. Als er geen reactie komt binnen 24 uur, krijg je automatisch een melding via het platform.
Ja. Je kan meerdere belverzoeken versturen, ook naar verschillende mediums. Dat is handig als je graag een alternatief hebt of snel een passend moment wil vinden.
Belverzoeken zijn beschikbaar voor alle gebruikers en passen perfect als je graag gepland werkt, of als je naast bellen ook gebruikmaakt van mediumchat. Jij kiest wat het beste voelt.
Een belverzoek is een geplande afspraak: jij kiest een datum en tijd waarop je gebeld wil worden door Simon. Simon bevestigt binnen 24 uur of het moment past.
Ja. Het plaatsen van een belverzoek is volledig gratis. Je betaalt enkel voor het gesprek zelf wanneer het consult start.
Reageert Simon niet binnen 24 uur, dan krijg je automatisch een melding via het platform. Je kan daarna eenvoudig een nieuw verzoek plaatsen of een andere consulent kiezen.
Ja. Je kan meerdere belverzoeken plaatsen, ook bij verschillende mediums. Dat geeft je extra keuze en vergroot de kans op een passend moment.
Wil je spreken met Simon op een moment dat echt past? Plaats dan nu een gratis belverzoek en plan je consult in alle rust.
Fijne feestdagen xxs
Vandaag Simon gesproken. Altijd oprecht eerlijk en betrouwbaar. Heel fijn gesprek gehad met hem. Heb al vaker met u gebeld en zal dit ook blijven doen. Rustgevend persoon... Dank je wel.
Lieve Simon ik wil je bedanken voor fijne gesprek. Jij bent altijd zo vriendelijk en ik vind je eerlijk en betrouwbaar. Zeker aanrader!
Ik wil je bedanken voor onze waardevolle, fijne gesprekken. Wat ben jij ontzettend goed. De voorspellingen komen uit. Je bent een topper.
Wat een fijne man, zeer empathisch. Dank voor de fijne inzichten en voor uw advies. Ik bel u graag weer op.
Ik heb je net voor de eerste gesproken . Super mooi gesprek gehad. Er kwamen dingen naar boven waar je geen weet van had.
Simon is scherp, neemt de tijd om de juiste energie in te voelen en zeer gedetailleerde informatie wat hij niet kon weten en neemt je twijfels weg als je opeens wakker wordt en denkt dat iemand met je bezig is dan krijg je de juiste bevestiging en ik hoop echt dat mijn persoon contact opneemt zoals hij blijft zien na een paar keer gesproken te hebben. Opvallend dat Simon àlles bevestigt heeft wat Sid ook keer op keer zegt. Weer een topper op de lijn en wil je een nauwkeurig en eerlijk antwoord vanuit het universum dan raad ik aan om Simon te bellen.
Hai Simon Ik heb een paar keer gebeld over een man waar ik geen hoogte van krijg, je gaf aan te zien dat ik nog wel berichten zou ontvangen, maar dat deze negatief zouden zijn. Je hebt gelijk gekregen, xx Dian. '
Dank je Simon voor de helderheid. Je zat er pal op en nu kan ik ook meerdere dingen begrijpen over mezelf. Je bent een toppertje. Trudy.
Lieve Cor, ik wil je bedanken voor je steun die je mij hebt gegeven op een moment dat ik het niet zag zitten. Door jouw gesprekken ben ik in gaan zien dat het niet ver kan zo. Je weet dat ik al stappen heb genomen en wat je hebt voorspelt dat het uit zal komen op den duur. Hij is heel geduldig. Liefs van Ebe.
Wat ben je goed. Ik kan een sessie bij Simon van harte aanbevelen. Het is een ervaring die je niet zomaar vergeet, en die nog lang doorwerkt in je dagelijkse leven.
Hoi simon, je vertelde me heel wat waarheden waar ik mee verder kan. Jouw adviezen zijn top.
Bedankt om er gewoon te zijn
Simon is een aardige man die zegt hoe het is.. heel fijn om mee te praten, bel zeker weer!
Simon, Jouw helderziendheid heeft mijn gevoel bevestigd. Wat je zag en voelde, klopt helemaal. Bedankt voor je geduld en je lieve woorden
Zojuist een aangenaam gesprek gehad via chat. U kon de persoon over wie ik informatie vroeg heel goed beschrijven zonder dat u iets wist over hem. Dank voor de verhelderende en duidelijke uitleg!
22/7/25. Een hele nette heer die het juist had met de huidige woonsituatie en hij stelde mij ook gerust dat binnen het jaar(contract) een heel fijn warm huis komt. Een absolute topper! Dankjewel Simon.
Topper. Deze man voelt feilloos aan waar het over gaat.Met enkel een naam weet hij precies te vertellen hoe de vork in de steel zit. Ik bel zeker terug bij twiijfels of nood aan wat duidelijkheid.